Veřejná zakázka: Strategie a komunikační kampaň pro zvýšení počtu obyvatel s trvalým pobytem ve Šlapanicích

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zrušeno (v archivu)
Zakázka/soutěž byla zrušena.
DBID: 185
Systémové číslo: P20V00000014
Datum zahájení: 30.10.2020
Nabídku podat do: 19.11.2020 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Strategie a komunikační kampaň pro zvýšení počtu obyvatel s trvalým pobytem ve Šlapanicích
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je návrh a realizace strategie a s ní související kreativní komunikační kampaně vedoucí obyvatele žijící ve Šlapanicích a Bedřichovicích bez trvalého bydliště k převodu svého trvalého bydliště do Šlapanic. Lze odhadovat počet obyvatel ve městě bez trvalého pobytu na 500-1000 obyvatel bez trvalého pobytu. Počet obyvatel s trvalým pobytem je přitom zásadní pro přidělování finančních prostředků ze státního rozpočtu do rozpočtu města. Cílem města je přesvědčit občany, aby si bydlící občané Šlapanice zvolili jako místo svého trvalého pobytu a tím pomohli zvýšit příjem města z prostředků státu.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Místo plnění

  • Brno-venkov

Zadavatel

  • Úřední název: Město Šlapanice
  • IČO: 00282651
  • Poštovní adresa:
    Masarykovo náměstí 100/7
    66451 Šlapanice
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 521140

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.slapanice.cz) nebo v listinné podobě

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Seznam účastníků